2015. július 20., hétfő

Robert Downey kedvencei

Sosem értettem azokat a színészeket, akik kellemetlennek, sőt már-már sértőnek találják, ha a nagyérdemű egy bizonyos szereppel azonosítja őket. Számtalan művészt hallottam nyilatkozni arról, hogy mennyire fájdalmas dolog az, ha egy olyan szerepe miatt kedvelik őt, amely kevésbé mérhető kulturális mércével, pedig mennyi zseniálisan mély és komoly szerepet játszott már el. 
Őszinte leszek, én az olyan arcokat sokkal jobban szeretem, akik tudják "hányas a kabát" és nem értékelik túl magukat. Vasemberünk filmbéli megformálója, Robert Downey Jr. pont ilyen. Talán pont ezért kedvelhető és talán pont ezért merem kimondani, hogy sokkal jobb színész ő annál, mint amit egy Tony Stark szerep megmutatni enged. (Gondoljunk csak a Szólistára, a Bíróra és még sorolhatnám...) Robert azonban jól tudja, hogy egyetlen filmje sem érhet fel a Vasember karakter erejével és nagyon jó látni, hogy ez cseppet sem frusztrálja, sőt!
Aki követi a közösségi médiában szereplő profiljait láthatja, hogy Robert bizony előszeretettel oszt meg képeket a Vasember témával kapcsolatban, felvállalja a róla készített mémeket, rengetegszer bújik civilként is Tony Stark szerepébe ha azzal segíthet, lazán felkap Vasemberes pólókat, én pedig még azt is el tudom képzelni róla, hogy széles mosollyal lazán megfenyegeti egy tenyér-repulzorral a gyorsétterem eladóját, ha nem kapja meg időben a hambiját. 
Nos ahogy említettem, sokszor oszt meg Vasemberes témákat és ahogy elnéztem rajong is azokért az alkotásokért, melyeket civil grafikusok, művészek készítenek. Jöjjön tehát néhány alkotás Robert Downey Jr. kedvencei közül, melyeket Facebook profilján osztott meg elismerően, rajongóival. Big like Mr. Downey! ;)














forrás: facebook.com/robertdowneyjr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése