2014. augusztus 20., szerda

Megjöttek az ügynökök!

Ahogy arról beszámoltunk, nagy várakozással tekintettünk a hazánkban is debütáló A SHIELD Ügynökei sorozatra. A bemutatkozó részek adásba kerültek, én meg csak ültem, rezzenéstelen arccal. (Pedig én aztán lelkes voltam, ahogy azt a korábbi bejegyzés is bizonyítja alant.)
Nyilván nem vártam mozi minőséget sem technikailag, sem a dramaturgiát illetően és azzal is tisztában vagyok, hogy a Marvel is jóváhagyta a forgatókönyveket. Abban sem csalódtam, hogy a filmekből ismert szereplők tiszteletüket tették. Még hősünk is feltűnt itt-ott a háttérben.
Abban azért bíztam, hogy a tipikus amerikai casting fogással, miszerint "szinte mindenki szexi és jóképű", leszámol a készítő gárda, de sajnos nem.
Arra pedig pláne nem számítottam, hogy az első két epizódban kapásból megkérdőjelezik az Avengers tagjainak valódi képességeit. 
Egy fura párhuzam jutott eszembe, miközben a televíziót bámultam. Aki szerette korábban a Terminátor filmeket, kissé fanyalogva legyintett a Sarah Connor krónikái című hivatalos sorozatra. Valahogy ezt éreztem most is. Illúzióim nem voltak, de sajnos az volt az érzésem, hogy a koncepció a következő: "tudjuk, hogy mi csak egy sorozat vagyunk, de majd ellensúlyozzuk azzal, hogy sokszor elmondjuk mennyivel erősebbek és jobbak vagyunk. Mert mi a SHIELD vagyunk!" Nem tudom mi volt a Marvel célja ezzel a kissé visszatetsző koncepcióval...
Ezek után nem lesz túl hiteles egy mondatban fordítanom, mégis azt kell mondjam, talán érdemes lesz figyelemmel kísérni a SHIELD Ügynökeit, hiszen egyrészt még fordulhat a kocka és beindulhat a dolog, másrészt rengeteg háttér-információt tudhatunk majd meg, melyeknek hasznát vehetjük a jövőben...
 
Korábbi bejegyzés 2014.08.20.:

Jönnek az ügynökök!
 
Bár jövő évig várnunk kell, hogy újra láthassuk Vasmanusunkat bosszúra éhes társaival együtt, ám addig sem maradunk kalandok nélkül. Augusztus 28-tól a Viasat3 műsorára tűzi A SHIELD Ügynökei című Marvel sorozatot. Csütörtökön rögtön dupla epizóddal startol a csapat.  



A sztori, a különálló karakter filmekhez és a Bosszúállókhoz hasonlóan szépen beleillik a kronológiai rendszerbe. Rengeteg utalás esik majd a korábbi filmekben történtekre, ám azt kíváncsian várjuk, hogy valamiképp feltűnnek-e a hősök? 
Az azonban biztos, hogy rengeteg ismerős arccal találkozunk majd. Például visszatér a halottnak hitt Phil Coulson ügynök, akit továbbra is Clark Gregg alakít. Ott lesz a Maximilio Hernández által megformált Jasper Sitwell, a szexi Cobie Smulders, aki most is Maria Hill szerepében nyűgözi le a férfi nézőket és a szintén csinos Jaimie Alexander is, azaz Lady Sif. Állítólag a nagyágyú is feltűnik majd három részben, hiszen a Nick Fury bőrébe bújt Samuel L. Jackson sem hiányozhat egy igazi SHIELD sztoriból. A megszokott hagyománnyal pedig a sorozat sem szakít, ugyanis Stan Lee is felbukkan majd egy pillanatra, ugyanúgy ahogy az eddigi összes Marvel filmben.

Feltámadás! Phil Coulson ügynök - Clark Gregg

Jasper Sitwell - Maximilio Hernández

Maria Hill - Cobie Smulders

Lady Sif - Jaimie Alexander

Nick Fury - Samuel L. Jackson

Az örök jó fej Stan Lee is felbukkan a sorozatban
A szereposztást átlapozva jó néhány ismert színésszel találkozunk még, ami előrevetíti, hogy egy igényes sorozat kerül majd a képernyőnkre. Reméljük A SHIELD Ügynökei hazai karrierje messzebbre mutat majd, mint az Emberi Tényező nyomozóié. (Hiányoznak a srácok...)
Ne feledjük tehát, augusztus 28-án csütörtökön 21.15-kor debütálnak A SHIELD Ügynökei a Viasat3-on!

fotók: marvel.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése